Genellikle 6 ve 8 silindir araçlarda ve OEM uygulamalarda emisyon değerlerini kontrol altında tutmak ve farklı sensör değerlerini okumak ve emule etmek için kullanılır. 56 pinli ECU ve tesisat kablo grubuna sahiptir. Aracın orijinal sensör değerlerini okuyup, anında uygun stratejiyle tepki verdiği için yüksek performans isteyen araç sahiplerinin vazgeçilmez tercihidir.
1. 1 adet FLY SF ECU
2. 1 adet Genius MB regülatör
3. 1 adet ET98 LPG Gaz Valfi
4. 3, 4, 5, 6 veya 8 silindir sayısına göre LPG enjektörü
5. 1 adet sıcaklık basınç sensörü
6. 1 adet FJ1 filtre
7. 1 adet Yakıt seçici anahtar
8. 1 adet Map sensörü
9. Su hortumu
10. Gaz hortumu
11. Enjektör ve vakum hortumu
12. 6. Montaj seti
Sıralı Otogaz Sistemleri
Aracın ilk çalışmasının benzin ile yapıldığı daha sonra motor sıcaklığının 40°C’ye gelmesi ile birlikte otomatik olarak gaza geçen sistemlerdir. Egzoz gazları içerisindeki oksijen miktarı ölçülerek, elektronik kumanda ünitesi yardımı ile yakıt miktarı Regülatör ve enjektörde uygun şekilde düzenlenmektedir.
Araçlarda Sıralı Otogaz Dönüşümü Nasıl Yapılır?
LPG Tankın da bulunan gazın, yakıt hattı çekilerek motor kısmına getirilmesi ile Regülatör, yüksek basınç altında sıvı olan gazı buhar fazına çevirir. Regülatörden buhar fazında çıkan LPG filtre edilir pisliklerden arındırılır. Daha sonra enjektörler vasıtası ile silindirlere verilerek yanma sağlanmış olur.
Mekanik montajın ardından, Kalibrasyon yapılır. Sistemin devreye girmesi için kalibrasyonun yapılması şarttır. Kalibrasyon ile LPG ECU’su aracın tüm çalışma parametrelerini hafızasına alarak benzin haritasının aynısını LPG için oluşturur. Böylece araçta hiçbir performans kaybı yaşanmaz.
Kalibrasyondan sonra araç gaza geçmeye hazırdır.