1. ECU (ELEKTRONİK KONTROL ÜNİTESİ)
Daha hızlı ve performansı yüksektir. 24 MHz mikro işlemci kullanan yeni 32 pinli ECU’lar; BRC AR - GE bölümünde geliştirilmiş ve BRC tesislerinde üretilmiştir. Kompakt elektronik dizaynı ve kullanılan yüksek teknolojisi sayesinde ebatları küçültülmüş ve kontrol hızı artırılmıştır.
EOBD bağlantısı sayesinde en hassas ayarları yapabilme ve aracın gerçek zamanlı parametrelerini kontrol edebilme imkanı sağlar.
2. ENJEKTÖR
Patentli, taklidi mümkün olmayan enjektörü diğerlerinden ayıran en önemli özellik benzin enjektörleri ile aynı yapıya sahip olması ve aynı mantıkta çalışmasıdır. Bakım, ayar, temizlik gibi işlemler gerektirmez. Bu özellikleri sayesinde en hassas ayarların yapılmasına imkan sunar ve daima ilk günkü performansı ile çalışır.
3. REGÜLATÖR
LPG’ yi buharlaştırma kabiliyeti çok yüksektir. ET98 Elektrovalf harici olarak kullanılarak ekstra güvenlik sağlanmaktadır. Maksimum performans sunar.
4. YAKIT SEÇİCİ ANAHTAR
Küçük ebatlarda modern tasarımına entegre olarak siren eklenmiştir.
Sıralı Otogaz Sistemleri
Aracın ilk çalışmasının benzin ile yapıldığı daha sonra motor sıcaklığının 40°C’ye gelmesi ile birlikte otomatik olarak gaza geçen sistemlerdir.
Araçlarda Sıralı Otogaz Dönüşümü Nasıl Yapılır?
LPG Tankın da bulunan gazın, yakıt hattı çekilerek motor kısmına getirilmesi ile Regülatör, yüksek basınç altında sıvı olan gazı buhar fazına çevirir. Regülatörden buhar fazında çıkan LPG filtre edilir ve pisliklerden arındırılır. Daha sonra enjektörler vasıtası ile silindirlere verilerek yanma sağlanmış olur.
Mekanik montajın ardından, araca özel kalibrasyon yapılır. Sistemin devreye girmesi için kalibrasyonun yapılması şarttır. Kalibrasyon ile LPG ECU’su aracın tüm çalışma parametrelerini hafızasına alarak benzin haritasının aynısını LPG için oluşturur. Böylece araçta hiçbir performans kaybı yaşanmaz.
Kalibrasyondan sonra araç gaza geçmeye hazırdır.